Wymiana i gwarancja
Giełda
Jeśli nie jesteś zadowolony(-a) z wybranego poziomu intensywności, oferujemy Ci możliwość bezpłatnej wymiany kubków BellaBambi® w ciągu 30 dni.
Wystarczy wysłać nam krótki e-mail na adres info@bellabambi.de , w którym podasz, które produkty chcesz wymienić, a my prześlemy Ci paragon z darmową wysyłką zwrotną (tylko dla klientów z dostawą na terenie Niemiec). Gdy tylko otrzymamy wymieniony produkt, wyślemy Ci go bezpłatnie (tylko dla klientów z dostawą na terenie Niemiec). Dzięki temu unikniesz dodatkowych kosztów wysyłki i będziesz mieć pewność, że otrzymasz idealny kubek.
Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, nie podlegają zwrotowi, jeżeli plomba została usunięta po dostarczeniu.
gwarancja
Nasze produkty BellaBambi ® 1 podlegają ścisłej kontroli jakości.
Jeżeli zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, uprzejmie przepraszamy i prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, którego dane kontaktowe podano poniżej.
Na wszystkie produkty BellaBambi ® 1 zakupione u nas udzielamy gwarancji zgodnie z następującymi postanowieniami.
Twoje prawa ustawowe wynikające z § 443 I BGB nie są przez to ograniczone.
- Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
- Gwarancja dotyczy Niemiec.
- Gwarancja obejmuje wszelkie koszty naprawy i wysyłki wad, które wystąpią w okresie gwarancyjnym i nie są spowodowane zużyciem, normalnym użytkowaniem ani niewłaściwą obsługą. Wymienione urządzenia lub części stają się naszą własnością. Usługi gwarancyjne nie przedłużają okresu gwarancji ani nie inicjują nowej gwarancji.
- Roszczenia gwarancyjne muszą zostać złożone niezwłocznie po wykryciu wady w okresie trwania gwarancji, w przeciwnym razie wszelkie roszczenia w ramach gwarancji będą nieważne.
- Aby skorzystać z gwarancji należy wykonać następujące czynności:
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta e-mailem lub telefonicznie, abyśmy mogli wysłać Ci przedpłaconą etykietę wysyłkową w pliku PDF.
- Prosimy o odesłanie wadliwego produktu na podany adres serwisowy bez konieczności wysyłki, korzystając z tej etykiety wysyłkowej i dołączając poniższą kartę gwarancyjną oraz oryginalny paragon zakupu.
- Jeżeli wada jest objęta naszą gwarancją, otrzymasz naprawiony lub nowy produkt.
- Roszczenia z tytułu gwarancji nie obejmują uszkodzeń powstałych na skutek:
- nadużycia lub niewłaściwego traktowania
- Czynniki środowiskowe (wilgotność, ciepło, kurz, przepięcia itp.)
- Nieprzestrzeganie środków ostrożności mających zastosowanie do produktu
- Nieprzestrzeganie instrukcji obsługi
- Stosowanie przemocy (np. bicie, popychanie, upuszczanie, używanie ostrych przedmiotów)
- Interwencje niewykonane przez autoryzowany przez nas adres serwisu
- Nieautoryzowane próby naprawy
- Przesyłka złożona w opakowaniu nie nadającym się do transportu
- Niewłaściwe użycie urządzenia
- Naprawimy wszelkie wady lub uszkodzenia produktu, które nie są (lub nie są już) objęte gwarancją, i zwrócimy koszty obsługi klienta. Aby uzyskać spersonalizowaną wycenę, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Koszty wysyłki pokrywa Klient.
Informacje dla konsumentów w rozumieniu § 477 niemieckiego kodeksu cywilnego (BGB):
Niezależnie od wspomnianej gwarancji producenta i niezależnie od tego, czy zostanie ona powołana w przypadku roszczenia gwarancyjnego, ustawowe roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady fizyczne rzeczy nadal obowiązują. W związku z tym konsumenci mogą dochodzić od sprzedawcy roszczeń z tytułu odpowiedzialności za wady zakupionego przedmiotu, niezależnie od roszczeń gwarancyjnych lub niezależnie od nich.
1 BellaBambi ® mini, BellaBambi ® original, BellaBambi ® maxi i BellaBambi ® multi (pompa próżniowa, węże i zastosowania)