Przejdź do treści

Wymiana i gwarancja

Giełda

Jeśli nie jesteś zadowolony(-a) z wybranego poziomu intensywności, oferujemy Ci możliwość bezpłatnej wymiany kubków BellaBambi® w ciągu 30 dni.

Wystarczy wysłać nam krótki e-mail na adres info@bellabambi.de , w którym podasz, które produkty chcesz wymienić, a my prześlemy Ci paragon z darmową wysyłką zwrotną (tylko dla klientów z dostawą na terenie Niemiec). Gdy tylko otrzymamy wymieniony produkt, wyślemy Ci go bezpłatnie (tylko dla klientów z dostawą na terenie Niemiec). Dzięki temu unikniesz dodatkowych kosztów wysyłki i będziesz mieć pewność, że otrzymasz idealny kubek.

Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, nie podlegają zwrotowi, jeżeli plomba została usunięta po dostarczeniu.

gwarancja

Nasze produkty BellaBambi ® 1 podlegają ścisłej kontroli jakości.

Jeżeli zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, uprzejmie przepraszamy i prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, którego dane kontaktowe podano poniżej.

Na wszystkie produkty BellaBambi ® 1 zakupione u nas udzielamy gwarancji zgodnie z następującymi postanowieniami.

Twoje prawa ustawowe wynikające z § 443 I BGB nie są przez to ograniczone.

    1. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
    2. Gwarancja dotyczy Niemiec.
    3. Gwarancja obejmuje wszelkie koszty naprawy i wysyłki wad, które wystąpią w okresie gwarancyjnym i nie są spowodowane zużyciem, normalnym użytkowaniem ani niewłaściwą obsługą. Wymienione urządzenia lub części stają się naszą własnością. Usługi gwarancyjne nie przedłużają okresu gwarancji ani nie inicjują nowej gwarancji.
    4. Roszczenia gwarancyjne muszą zostać złożone niezwłocznie po wykryciu wady w okresie trwania gwarancji, w przeciwnym razie wszelkie roszczenia w ramach gwarancji będą nieważne.
    5. Aby skorzystać z gwarancji należy wykonać następujące czynności:
      1. Skontaktuj się z działem obsługi klienta e-mailem lub telefonicznie, abyśmy mogli wysłać Ci przedpłaconą etykietę wysyłkową w pliku PDF.
      2. Prosimy o odesłanie wadliwego produktu na podany adres serwisowy bez konieczności wysyłki, korzystając z tej etykiety wysyłkowej i dołączając poniższą kartę gwarancyjną oraz oryginalny paragon zakupu.
      3. Jeżeli wada jest objęta naszą gwarancją, otrzymasz naprawiony lub nowy produkt.
    6. Roszczenia z tytułu gwarancji nie obejmują uszkodzeń powstałych na skutek:
      1. nadużycia lub niewłaściwego traktowania
      2. Czynniki środowiskowe (wilgotność, ciepło, kurz, przepięcia itp.)
      3. Nieprzestrzeganie środków ostrożności mających zastosowanie do produktu
      4. Nieprzestrzeganie instrukcji obsługi
      5. Stosowanie przemocy (np. bicie, popychanie, upuszczanie, używanie ostrych przedmiotów)
      6. Interwencje niewykonane przez autoryzowany przez nas adres serwisu
      7. Nieautoryzowane próby naprawy
      8. Przesyłka złożona w opakowaniu nie nadającym się do transportu
      9. Niewłaściwe użycie urządzenia
    7. Naprawimy wszelkie wady lub uszkodzenia produktu, które nie są (lub nie są już) objęte gwarancją, i zwrócimy koszty obsługi klienta. Aby uzyskać spersonalizowaną wycenę, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Koszty wysyłki pokrywa Klient.

        Informacje dla konsumentów w rozumieniu § 477 niemieckiego kodeksu cywilnego (BGB):
        Niezależnie od wspomnianej gwarancji producenta i niezależnie od tego, czy zostanie ona powołana w przypadku roszczenia gwarancyjnego, ustawowe roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wady fizyczne rzeczy nadal obowiązują. W związku z tym konsumenci mogą dochodzić od sprzedawcy roszczeń z tytułu odpowiedzialności za wady zakupionego przedmiotu, niezależnie od roszczeń gwarancyjnych lub niezależnie od nich.

        1 BellaBambi ® mini, BellaBambi ® original, BellaBambi ® maxi i BellaBambi ® multi (pompa próżniowa, węże i zastosowania)

        Back to top